Firma sprzątająca Lubin.
mieszkańców
km2 powierzchni
rok nadania praw miejskich
rok nadania praw miejskich
km2 powierzchni
mieszkańców
Nasz unikalny system sprzątania.
Oferujemy nie tylko sprzątanie, ale także unikalny system oparty na standardach kompetencji i starannie opracowanej ścieżce realizacji usługi.
Indywidualne podejście do każdego zlecenia
Każde zlecenie jest dla naszej firmy wyjątkowe. Zanim rozpoczniemy pracę, przetwarzamy je, układając punkt po punkcie instrukcję realizacji.
Dzięki temu procesowi gwarantujemy powtarzalną jakość usług i realny wpływ na ich poziom. Naszym celem jest nie tylko skuteczne sprzątanie, ale także wspieranie wizerunku naszych klientów.
Gotowi na wszystko – Stabilna kadra i ułatwiony kontakt z obsługą zlecenia
Dysponujemy stałą i gotową do działania kadrą, co pozwala nam świadczyć usługi od ręki. Ponadto, dla zapewnienia satysfakcji naszych klientów, stworzyliśmy dedykowany dział obsługi reklamacji. Każdy klient ma prawo zgłosić swoje uwagi, a my zobowiązujemy się udzielić odpowiedzi w ciągu
24 godzin.
Wizerunek to klucz – Czystość od A do Z
Wychodzimy poza tradycyjne podejście do sprzątania. Nasze samochody są czyste, a my jesteśmy ubrani w czyste, schludne stroje. Przy każdym kroku komunikujemy, że realizujemy usługę, co sprawia, że ludzie postronni widzą,
że nasz klient dba o czystość. Nasze zaangażowanie w czystość idzie więc poza same zadania sprzątające.
Bezpieczeństwo to priorytet – Szkolenie BHP i Analiza Zagrożeń
Przed każdą pracą przeprowadzamy szkolenie BHP, a także tworzymy Kartę Analizy Zagrożeń. Dzięki temu znamy potencjalne zagrożenia i umiemy unikać wypadków przy pracy. Bezpieczeństwo naszych pracowników to nasza priorytetowa troska, co przekłada się na spokój i bezpieczeństwo naszych klientów.
Firma sprzątająca Lubin - kontakt.
Firma sprzątająca Lubin - dostępność.
miast
województwa
Firma sprzątająca Lubin - zakres usług.
Poznaj kompleksowy zakres usług firmy sprzątającej Polkowice.
Sprzątanie po budowie Lubin - specjalizacja Domker.
Jak rozumiemy oczekiwania wykonawców szukających firmy sprzątającej po budowie?
Firma sprzątająca ma być dyspozycyjna i elastyczna
Tak, dokładnie - jesteśmy świadomi warunków panujących na budowie, tym bardziej krótko przed oddaniem inwestycji do użytku. Co chwilę jakieś poprawki, nadrobienie niektórych prac (wszystkie puszki w ścianach zamontowane?), opóźnienia - jak tu się dogadać na konkretny termin, by firma weszła sprzątać? Z nami nie trzeba. Utrzymujemy stale gotową kadrę, żeby zapewnić wykonawcom wykonanie usługi dokładnie w tym momencie, w którym jej potrzebują.
Terminowość, punktualność i jeszcze raz terminowość
Zdaje się, że w branży budowlanej nie ma nic gorszego od opóźnień. Nawet najlepszy plan sypie się jak domino. Im więcej podwykonawców tym większe ryzyko niedotrzymania terminu. ,,Jedzie grucha? Nie wiem, miała być o 10. Kiedy wchodzą płytkarze? No mieli wejść tydzień temu." Brzmi znajomo? W Domker słowo jest prawem i bierzemy za nie odpowiedzialność.
,,Bądźcie naprawdę ostrożni, żeby niczego nie zniszczyć"
Jest to chyba najbardziej newralgiczny temat. Każdy stara się chronić swoją stronę, niestety nie rzadko kosztem zleceniodawcy - ,,jak coś się wydarzy to zmiecie się to pod dywan i nie ma tematu. Zgoni się na następnego". W Domker wolimy zapobiegać, niż leczyć. Szkolimy pracowników i dajemy im gotowe rozwiązania, żeby używać tylko takiej chemii, która jest sprawdzona i bezpieczna. Tworzymy kulturę organizacyjną opartą na prawdomówności i wiarygodności - przyznajemy się do błędów, a przede wszystkich robimy wszystko co w naszej mocy, żeby ich nie popełniać.
Sprzątanie po budowie Lubin - kontakt.
Sprzątanie wspólnot mieszkaniowych Lubin - specjalizacja Domker.
Jak rozumiemy oczekiwania wspólnoty mieszkaniowej szukającej firmy sprzątającej?
Firma sprzątająca ma być rzetelna
Wiadomo, przed każdym podpisaniem umowy określa się zakres usług dla Wspólnoty. Przez pierwszy tydzień, miesiąc, kwartał z reguły firmy starają się skrupulatnie wypełniać zakres obowiązków, ale czy z takim samym zaangażowaniem pracują po pół roku, roku czy dwóch latach? W praktyce wygląda to niestety różnie. W Domker układamy indywidualny dla każdej Wspólnoty proces, który punkt po punkcie mówi pracownikowi w jaki sposób i czym ma wykonać pracę. Jeśli pojawią się uwagi do wykonywanej pracy zmieniamy po prostu proces - niby nic wielkiego, a jednak dzięki temu możemy spełniać oczekiwania Mieszkańców i Zarządu.
Wynagrodzenie musi być adekwatne do jakości
Wspólnota płaci ze swoich pieniędzy za to, że będzie mieć czysto w częściach wspólnych. To jest niesprawiedliwe, gdy firma sprzątająca otrzymuje miesiąc w miesiąc pieniądze, a klatki schodowe i teren wokół zarasta brudem. My używamy wyłącznie profesjonalnej, przemysłowej chemii, aby naprawdę czyścić klatkę schodową, a nie wcierać tylko brud w powierzchnie, przez co płytki z miesiąca na miesiąc tracą swoją świeżość. Ta chemia jest droga - to fakt - ale dopiero wtedy wynagrodzenie jest adekwatne do jakości.
Firma sprzątająca musi brać odpowiedzialność
Zarząd i Zarządca wybierając firmę sprzątającą niejako za nią ręczą, jednak nie powinni ponosić odpowiedzialności za brak profesjonalizmu z jej strony. Niejednokrotnie winę za zaniedbania ze strony firmy sprzątającej zrzuca się na Zarząd lub Zarządce, a podczas zebrań Wspólnoty wylewana jest cała gorycz. Domker umożliwia mieszkańcom bezpośredni kontakt do firmy, by mogli zgłaszać swoje uwagi. Dzięki temu my możemy odpowiadać za swoje usługi i reagować na zastrzeżenia, a Zarząd i Zarządcy zajmować się innymi sprawami.
Sprzątanie wspólnot mieszkaniowych Lubin - kontakt.
Sprzątanie biur Lubin - specjalizacja Domker.
Jak rozumiemy oczekiwania w temacie sprzątania biur?
Biuro musi być gotowe na przyjście pracowników
Niezależnie od tego czy biuro jest sprzątane raz w tygodniu, trzy razy w tygodniu czy codziennie - pracownicy muszą móc wejść na gotowe. Bałagan nie sprzyja wydajności. Aby zapewnić terminowe sprzątanie przekładające się na dogodne warunki dla pracowników Domker zapewnia stale dostępną kadrę.
Pracownicy firmy sprzątającej muszą zachować poufność
Praca w przestrzeniach biurowych wiąże się ze stycznością z materiałami firmowymi, dokumentami, sprzętem elektronicznym i bezpośrednio z pracownikami. W Domker sprawy bezpieczeństwa dla biur traktujemy priorytetowo, dlatego każdy pracownik zobowiązany jest umową o zachowanie poufności. Posiadamy również odpowiednie ubezpieczenia na powierzone mienie i wykonywane usługi.
Zapewniamy profesjonalny wizerunek
O ile pracodawca może mieć wpływ na prezentację pracowników to na podwykonawców już niekoniecznie. Chyba nie ma nic gorszego jak widok podwykonawcy w brudnych ubraniach roboczych z zaniedbanym sprzętem, a przecież to buduje wizerunek biura przed kontrahentami i klientami. Podchodzimy rygorystycznie do wizerunku pracowników i zapewniamy im schludny, czysty i profesjonalny ubiór.
Sprzątanie biur Lubin - kontakt.
Pranie tapicerki meblowej Lubin - specjalizacja Domker.
Jak rozumiemy oczekiwania klienta chcącego wyprać kanapę ?
Osoba wykonująca usługę nie może narobić szkód
Tak, oczywiście. Tak odpowiedziałby każdy, ale skąd klient może mieć pewność, że tak właśnie będzie? Czy osoba, która przyjdzie działać z jego kanapą zabezpieczy odpowiednio podłogę, ściany, dobierze odpowiednią chemię do rodzaju tapicerki? W Domker takie czynności są standardem, a do tego wszystkie dokładamy jeszcze pokazanie klientowi w jaki sposób i co zabezpieczyliśmy przed rozpoczęciem prac, aby mógł ewentualnie coś podpowiedzieć lub zgłosić uwagi.
Wszystkie plamy muszą zejść
W pełni rozumiemy, że klient spodziewa się jak najlepszego efektu czyszczenia kanapy. Wiadomo, że niektóre plamy są bardzo trudne do usunięcia, tym bardziej jeśli były wcześniej traktowane marketowymi proszkami i zacierane szczotką, jednak jesteśmy przygotowani na większość przypadków i jeździmy na zlecenia z przeróżnymi rodzajami chemii.
Chcę wiedzieć za co płacę
Każde zlecenie wyceniamy indywidualnie, dlatego nie podajemy cennika na stronie. Pierzemy kanapy zgodnie ze sztuką, najpierw dokładnie ją odkurzając, używamy odplamiaczy i presprayów, używamy płukanek i przemysłowych ekstraktorów. Przestrzegamy naszych klientów przed płaceniem zaniżonych kwot za rzekomą usługę prania kanapy, która polega wyłącznie na użyciu odkurzacza, co niestety bardzo często ma miejsce, a jedyny efekt jaki to przynosi powierzchowne czyszczenie.
Pranie tapicerki meblowej Lubin - kontakt.
Maszynowe mycie podłóg Lubin - specjalizacja Domker.
Jak rozumiemy oczekiwania klienta dotyczące maszynowego mycia podłóg?
Prace z użyciem ciężkiego sprzętu mają przebiegać bezpieczne
Przy pracy ręcznej można narobić wiele szkód, a co dopiero przy użyciu różnych maszyn. Zależy nam, aby prace przebiegły sprawnie i co najważniejsze bezpiecznie, dlatego w Domker każdy pracownik przeszkolony jest do używania sprzętu firmowego, w tym szorowarek, automatów szorujących i odkurzaczy, aby uniknąć szkód na powierzonym mieniu i ludziach. Nasz sprzęt jest również konserwowany na bieżąco, dzięki czemu eliminujemy ryzyko awarii i szkód.
Chcę mieć zagwarantowany efekt czyszczenia
W pełni rozumiemy, że klient spodziewa się jak najlepszego efektu czyszczenia. Wiadomo, że niektóre posadzki są zanieczyszczone bardziej, inne mniej, jednak jesteśmy przygotowani na większość przypadków i jeździmy na zlecenia z przeróżnymi rodzajami chemii. W niektórych przypadkach nie jest możliwy powrót posadzki do stanu nowości, wynikający ze znacznego zużycia powierzchni lub utrwalonych zabrudzeń inną chemią, jednak możemy zagwarantować widoczne efekty czyszczenia.
Potrzebuję wykonać czyszczenie w nietypowych godzinach, na przykład nocą
W wielu przypadkach rozpoczęcie pracy w godzinach pierwszej lub drugiej zmiany nie jest możliwe. Firma tętni życiem i najzwyczajniej w świecie firma sprzątająca by przeszkadzała w funkcjonowaniu pracowników. Żaden problem! Możemy wykonać usługi również w godzinach wieczornych i nocnych. Wszystko do ustalenia.
Maszynowe mycie podłóg Domker - kontakt.
Mycie okien i witryn Lubin - specjalizacja Domker.
Jak rozumiemy oczekiwania klienta, który potrzebuje umycia okien lub witryn?
Żadnych smug
Brak smug i zacieków gwarantuje użycie profesjonalnego sprzętu i bardzo dobrej jakości chemii do mycia okien. W Domker tylko takiego używamy. Oczywiście domowe sposoby też są w porządku ale czy warto ryzykować porysowaniem szyb? Odpowiemy na to pytanie: Nie warto! Zrobimy to bezpieczniej i lepiej.
U nas mycie tylko przed otwarciem
To nawet lepiej. Jak miło przyjść do biura czy sklepu z samego rana i zobaczyć czyste, świeżo umyte okna i witryny.W Domker preferujemy wykonywanie mycia okien i witryn w godzinach wczesnoporannych i to się sprawdza.
Zależy mi bardziej na elastyczności niż regularnym myciu
Pogoda płata figle, czasami potrzebne będzie umycie witryn lub okien dwa razy w tygodniu, a czasami raz w miesiącu. Żaden problem, abonament na mycie okien to tylko jedna z opcji w Domker. Zlecisz u nas mycie jednorazowe, z doskoku mycie i regularne.
Mycie okien i witryn Lubin - kontakt.
Firma sprzątająca Lubin - o nas.
i zlecenia, które mamy do zrealizowania. Poznaj nas czytając o naszych wartościach.
-
Mówimy prawdę
Nawet jeśli jest ona niewygodna. Przyznajemy się do błędów
i je naprawiamy. Nie podejmujemy zleceń, których nie jesteśmy
w stanie zrealizować i polecamy doświadczone w tym firmy. -
Chronimy interes klienta
Nawet jeśli będziemy zmuszeni coś stracić. Zlecenie traktujemy
jako pierwszą potrzebę klienta, która musi zostać zaspokojona.
Działamy konsekwentnie od początku do końca. -
Weryfikujemy działania
Powiadają ,,kochaj ale sprawdzaj", my idziemy innym torem:
,,Daj proces i weryfikuj". Nasi pracownicy dostają gotową
dokładną instrukcję działania, a my weryfikujemy jej realizację. -
Jesteśmy naturalni
Skracamy zbędny dystans. Stawiamy bycie sobą ponad górnolotne sformułowania mające rzekomo wzmocnić profesjonalny wizerunek. Profesjonalizm w działaniu - naturalność w zachowaniu.
Najczęściej zadawane pytania - odpowiedzi.
Czy Wasze usługi są ubezpieczone?
W jakich godzinach mogę się z Wami skontaktować?
Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 i w soboty w godzinach 8:00-12:00
Czy wystawiacie faktury?
Tak, wystawiamy faktury.